HR Specialista
Co tato pozice obnáší:
- Kompletace a příprava podkladů pro mzdy pro externí mzdovou účetní - export a kontrola podkladů z docházkového systému
- Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní
- Recruitment
- Personální administrativa
- Zodpovědnost za správnost dat v interním systému
Očekáváme od Tebe:
- Prokazatelné znalosti v oblasti personalistiky, ideálně mzdové účetnictví
- Velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office – podmínkou
- Komunikativnost a pečující přístup
A za to Ti nabídneme:
- Perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti,
- Motivační mzdové ohodnocení,
- Kompletní zaškolení,
- Možnost profesního růstu,
- Pružnou pracovní dobu,
- Služební telefon a notebook,
- 23 dní dovolené a 3 dny sick days,
- Benefity, jako jsou například: příspěvek na stravování, benefitní kartu UP Benefity, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
Nástup dle dohody.
Místo výkonu práce: CT Park Brno
KONTAKTUJ NÁS
Ing. Irena Nejedlá, MBA | HR Manager