Asistent/ka obchodního manažera
Dokážeš si poradit v každé situaci? Rád/a organizuješ, jsi samostatný/á a pečlivý/á? Chceš být součástí skvělého týmu?
Pak hledáme právě Tebe. Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.
CO BUDE NÁPLNÍ TVOJÍ PRÁCE?
- přímá administrativní podpora obchodních manažerů,
- péče o stávající obchodní partnery, aktivní komunikace se zákazníky,
- kontrolu objednávky a řešení nesrovnalostí hned na začátku se zákazníkem a kolegy,
- evidence objednávky v systému, komunikace s odděleními výroby, plánování, logistiky,
- zajištění objednávky zákazníka a dodávky zboží v termínu a v plném rozsahu.
CO OD TEBE POŽADUJEME?
- pečlivost, přesnost a chuť učit se novým věcem,
- aktivní přístup, organizační schopnosti,
- min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření nebo zkušenosti z obdobné pozice výhodou,
- dobrou znalost MS Office, hlavně práci s Excelem,
- schopnost týmové spolupráce nutností,
- angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?
- perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti,
- motivační mzdové ohodnocení,
- kompletní zaškolení,
- možnost profesního růstu,
- pružnou pracovní dobu,
- služební telefon a notebook,
- 23 dní dovolené
- Multisport kartu, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
- nástup možný ihned,
- místo výkonu práce Brno - Slatina
KONTAKTUJ NÁS
Vendula Pilichová | HR Specialistka
✉️pilichova@1csc.cz